Przedsiębiorca nie ma obowiązku legitymowania się przed polskim ZUS z tyt. zatrudnienia w innym kraju Unii jednak dla uniknięcia niedomówień w przyszłości, zaraz po otrzymaniu druku A-101, który wyrabiamy dla naszych Klientów niezwłocznie – warto przedstawić go w polskim ZUS dla rozwiania im wszelkich wątpliwości co do legalnego i oficjalnego zatrudnienia w innym państwie członkowskim na umowie o pracę. Dodatkowo dla naszych Klientów wystawiamy zaświadczenie o zatrudnieniu w UK – je również można przedstawić w swoim polskim oddziale ZUS wraz z kopią umowy o pracę – taki komplet ponad wszelką wątpliwość powinien upewnić polski ZUS co do faktu podlegania przez takiego Klienta pod przepisy brytyjskie a tym samym brak możliwości objęcia go ubezpieczeniem w polskim ZUS.
Jeżeli chcesz dołączyć do przedsiębiorców, którzy postanowili mądrze gospodarować swoimi kosztami zarejestruj się!
ŹRÓDŁO: mini-zus.info
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz